top of page

PROJECT

SDC EMPLOYER BRANDING

2024

PROBLEM

Hvordan kan man autentisk afspejle SDC company core-values hos deres medarbejdere, samtidig med at opfylde Employer branding-ambitioner, og fremstille virksomheden som en attraktiv arbejdsplads?

CREATIVE SOLUTION

The video campaign: "SDC... og hvilken arbejdsplads det dog er!?".

STRATEGY

At producerer autentisk og trovaerdigt videomateriale, hvor indholdet bruger visuelle og verbale virkemidler til at afspejle medarbejdernes personlige identifikation med SDC's company-values: Professional, Customer oriented & Winning together.

​

For at afspejle en sammenhaeng mellem virksomhedens vaerdier og arbejdskulturen, udviklede jeg 20 sporgsmal, som guider medarbejderne til at beskrive sig selv baseret pa SDC's vaerdier. Her er hvert 5. sporgsmal en variation af hinanden, designet til at giver medarbejderen de bedste mulighed for at give et personligt og autentisk svar. De bedste svar blev derefter udvalgt og sammensat, ud fra hvilke, som kommunikerer det bedste og klareste narrativ.

 

Praktisk strategi for afviklingen

 

Projektet var limiteret til et mindre budget, hvilket skabte behov for at korrigere losningen herefter. Jeg udviklede derfor en strategi for, hvordan hele processen kunne udfores og faciliteres af en enkelt person.

​

Proceduren blev dokumenteret i forskellige instruktionsmanualer for at sikre en nem overlevering, da jeg var en studentermedarbejder og forventedes at forlade virksomheden efter min afsluttende eksamen.

Resultater

Fire videoer med personlige og autentiske svar, der implicit eller direkte beskriver medarbejdernes relation til virksomhedsvaerdierne.

Alle videoer er udgivet pa SDC's hjemmeside, og optagematerialet planlaegges brugt i fremtidige marketing- og brandinginitiativer.

bottom of page